Pagina's

woensdag 28 april 2010

Welkom

Welkom op mijn blog Flowing moments, flowing moments een titel die slaat op alle momenten die voorbij gaan in een op en neer gaande beweging. Soms leuk en interessant maar soms ook een beetje saai . Dat is ook het leuke aan het leven het is nooit een rechte lijn. Mijn huis is ook altijd in beweging van brocante naar een tikkeltje modern of Oosters. Soms zit mij dat behoorlijk in de weg dat ik niet een duidelijk keuze kan maken ,maar aan de andere kant vind ik het ook erg leuk om daar mee bezig te zijn. Een flowing leven dus die ik een beetje met jullie hoop te delen.

1 opmerking:

  1. Welkom in blogland. Mischien is het leuk om deze stijlen met elkaar te mixen en een verrassend contrast te creeén. Veel succes met bloggen en ik zal je zeker volgen.
    Een hele fijne zonnige dag, groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen