Pagina's

dinsdag 13 juli 2010

Bezoek







Vanmorgen om zeven uur stond zoonlief voor de deur met hun kleine meid, twee dagen blijft ze bij ons logeren . Ze kruipt door de kamer en trekt alle deurtjes en kastjes open. Het is dus opletten geblazen want voor je het weet heeft ze van alles uit de kasten getrokken :)

Tussendoor ben ik even bezig geweest de ansichtkaarten die ik in Parijs had gekocht een plekje te geven. Ze hebben een plekje gekregen in het ijzeren kaartenrek, een leuke herinnering aan Parijs .
De kleine was alweer moe en ligt nu even lekker te slapen zodat ik even rustig in de tuin kan zitten waar het lekkerder vertoeven is dan de afgelopen dagen. De regen heeft alles weer opgefrist en deze temperatuur bevalt me beter dan de hitte van afgelopen dagen.

3 opmerkingen:

  1. 7 uur?!?!?!?!? tjee...ik zou ook een kleine siësta houden ;)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zo'n kleintje kun je heel druk zijn en dan is een middagslaapje wel welkom!

    Dit weer bevalt mij ook beter hoor...nu kun je tenminste gewoon buiten zitten!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat C bij jullie aan het logeren is. Op deze leeftijd heb je idd je handen vol...heerlijk als ze dan even een middag slaapje doen. Mooi die kaarten uit Parijs..zo te zien hebben ze een mooi plekje gekregen.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen