Pagina's

dinsdag 21 september 2010

Dinsdag










Een paar mensen vroegen zich af waar ik dan wel was aangespoeld . Ik zit dus op Schiermonnikoog waar het vandaag weer heerlijk weer was. Je kon zonder jas naar buiten en zelfs op het strand was het warm er stond geen zuchtje wind.Het strand is altijd een verassende plek je weet nooit wat je tegen komt. Van strand kastelen tot hele dammen die gebouwd worden of een graf voor een krab :)Ondanks de warmte is ook hier de Herfst wel duidelijk aanwezig, overal zie je oranje besjes en de bomen zijn ook flink aan het verkleuren.

Vandaag kwamen wij ook langs een oude schuur waar ze Brocante verkochten tussen de clowntjes en fietsen stonden wel een paar leuke dingen maar niks wat ik zo leuk vond dat ik het wou nemen. Het is nu half tien en mijn ogen voelen zwaar aan , ik denk dat ik maar eens vroeg onder de wol ga. Tja dat krijg je na een hele dag in de buitenlucht.

3 opmerkingen:

  1. Ik had je vorige post gemist...en hi hi...ik zie dat je toch de laptop hebt meegenomen! Je hebt inderdaad aardig weer...heerlijk en lekker genieten!

    Voor nu slaap lekker...

    Lieve groet, Ingrid

    P.S. Kijken of het lukt om deze reactie te plaatsen, kreeg net op andere blogs error meldingen...grr!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schier is zo leuk! Zou er graag snel weer naar toe willen. Heel veel plezier nog daar en welterusten :-)
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's. Aan die huisjes herken je Schier toch echt!
    Hier ook een beetje vakantiegevoel. Morgen in de ochtend even flink aan de slag en 's middags naar het strand. De camera mee, wie weet wat ik vind of zie....
    zeegroetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen