Pagina's

zondag 5 september 2010

Thema feest






Wat een mooi weekend was het en wat hebben wij geboft met het weer. De zon scheen dus ik had de tuin ook aangekleed voor het feest. Lampions blauwe kleden en oosterse lampjes en kussens. De hapjes vielen goed in de smaak en iedereen vond het een leuk thema feest.

Ik vond het zelf ook erg leuk om te doen, en mijn hoofd begon alweer te borellen : volgend jaar een Chinees thema met Zwart /rood loempiaatjes, kroekpoek en ........ of een Grieks thema met allerlei blauw tinten tzatziki en borden gooien ( wel van de kringloop natuurlijk ) ach er is nog zoveel te bedenken en nog zoveel verjaardagen te vieren ik kan nog wel even vooruit!

10 opmerkingen:

  1. Het was zeker gezellig en een leuk idee om verschillende thema's uit te proberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ook zonnig en leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ziet het eruit zeg !!..en dat Griekse feest spreekt me wel aan.....borden gooien !! yas yas !! fijne week lieverd......groetjes Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gezellig uit, en wat een geluk met dit mooie weer!
    groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit en je hebt zooo geboft met het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik volgend jaar dan ook komen....?
    Ziet er super gezellig uit zeg, wat heerlijk zoveel creativiteit.....
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er feestelijk uit zeg...ik kom volgend jaar wel met Bonnie van Bonjade mee hi hi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Ziet er uit als een leuk en sfeervol feest! En idd: het weer was geweldig!
    Ik ga ook maar eens aan het piekeren over een feest; want ik ben in november jarig. Maar ja: zon kan ik dan wel vergeten natuurlijk! Misschien een Poolijs-feest?
    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er super uit! Mooi weergegeven..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen