Pagina's

maandag 27 juni 2011

Zomerse dagen





Wat is het warm vandaag, het is eigenlijk te warm om iets te doen. Afgelopen weekend was het beter weer en zijn we naar een kleine Fair geweest en naar de Chineese tuin. De Fair had een terras aan het water waar het goed toeven was. Ondanks dat de fair maar klein was was het wel een hele gezellige fair. Ik heb nog twee van de koppen gekocht die je op de onderste foto in de mand ziet liggen. Ze zijn zeer geschikt voor een kop cappuccino. Ook heb ik nog twee kleine glazen kandelaartjes gekocht want zelfs met dit weer zit de kerst in mijn achterhoofd, en ik denk dat ze met de kerst tijd een mooie aanvulling zijn. Ja, ja zelfs wanneer we zitten te puffen in de warmste tijd van het jaar denk ik aan de kerst :)


8 opmerkingen:

  1. Prachtige fair, ik had al even bij Tilly de mooie foto's bewonderd en wat heb jij ook een mooie nieuwe aanwinsten erbij Joke.
    Ik ben ook altijd met de Kerst bezig hihi.
    Maar heb het hele jaar door altijd wel kaarsen en waxinelichtjes branden.
    Morgen nog even een puf-dag en dan komt er weer verkoeling.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan kerst wil ik nog echt niet denken hoor, maar je aankopen zijn mooi!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou wel van dit heerlijk warme weer.
    Je hebt leuke spulletjes gekocht.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's, ik zie je nog net in de spiegel :-)
    Ik moet met dat warme weer ook vaak aan winterse dingen denken, heb ik bijvoorbeel trek ik kerst of kaneelthee... gek eigenlijk.
    Lieve groetjes jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha maar je kunt niet vroeg genoeg vooruit denken toch...voor je het weet is het zover.
    Vind dat schilderij ook zo mooi met die dame erop....
    Prachtige koppen heb je gekocht.
    Fijne warme dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was idd klein, maar wat een mooie gezellige fair. Leuke kopjes heb je gekocht. Voor mij nog even geen kerst, hoor. Eerst genieten van de zomer, de zon en het buiten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke zomerse foto's !
    De eerste foto is mijn favoriet !
    Wat is het nog warm hè .
    Nog geen druppel regen gezien.....
    Fijne avond
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan niet vroeg genoeg alweer aan kerst denken !!
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen