Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Leica en Starbucks


Zo leuk wij hebben nu ook een Starbucks in de stad. Starbucks vooral bekend uit Amerika en de Films. Gisteren ben ik gelijk de Koffie gaan uitproberen op de openingsdag. Een kleine koffie kreeg ik in een Enorme beker echt op zijn Amerikaans dus :) Over de smaak ben ik nog niet uit, ik moet er nog wat meer van proeven......je hebt zoveel verschillende smaken dus afwachten maar.

Ik heb ook een nieuwe oude camera gekocht, een Leica minilux. Het is een Analoge camera ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit foto's die deze camera maakt, Leica staat goed bekent dus ook dit is afwachten maar. Wel jammer is dat er alleen een handleiding in het Frans bij zit, ik zit nog te zoeken op het Internet naar een Nederlandstalige beschrijving, zolang ik die nog niet heb maak ik op de gok maar wat foto's in de hoop dat ze goed uitpakken.

4 opmerkingen:

  1. Nog maar veel koffie gaan drinken dan.....
    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij hebben ze aardig wat soorten koffie om uit te proberen :-)
    Leuke camera, weer ouderwets met de rolletjes fotograferen?
    Fijn weekend, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Persoonlijk drink ik nooit koffie, maar voor de liefhebbers lijkt me dit niet verkeerd. De winkels duiken in Nederland inderdaad steeds meer op!

    Fijn weekend en succes met je camera :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben heel benieuwd naar de resultaten met je nieuwe oude camera.
    Echt een oudje hè !
    Starbucks heb ik nog nooi uitgeprobeerd.
    Eens kijken of wij er hier ook eentje hebben .
    Fijne zomerse week.
    liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen