Pagina's

donderdag 5 augustus 2010

Almost



De laatste dag voor de trouwerij, de bachelor party's zijn geweest en nu ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Mijn nagels moeten gedaan en aan mijn jurk moet ik de bandjes nog verstellen en mijn camera moet nagekeken zodat ik morgen niet voor onwelkome verrassingen kom te staan.

Het logeerbed is opgemaakt want vanavond komt onze zoon hier thuis in zijn ouderlijk huis slapen. Om dan morgen gezamenlijk de bruid op te halen. Het weer ziet er voor morgen iets beter uit dan vandaag alhoewel er hier op het moment een mooie blauwe lucht te zien is.

Spannend vind ik het allemaal wel want het is natuurlijk wel ons eerste kind dat gaat trouwen. Hijzelf is er erg rustig onder en ook onze aanstaande schoondochter heeft geen last van zenuwen ze verheugen zich op de grote dag van morgen!!

Almost the wedding day of our son, the wedding card is hand made by our doughter in law to be.

11 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooooh wat spannend!!! Ik zou peentjes zweten van opwinding!!!!!:).....we gaan toch wel je jurk zien he :).....en zoveel meer *pompompom*....wij eeuwige romantici wachten geduldig...tot zaterdag!!!!

    Geniet van die bijzondere dag morgen , ik ga dikke duimen duimen voor zon, geluk, gezelligheid én liefde natuurlijk!!!! Heerlijk om daarin te mogen delen!!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooooooo zo spannend.............ik wens je heel veel mooi weer...en een superrrr dag toe.....go for it girl !!!............en.vergeet je zakdoek niet lieverd....................kus van mij.......owwwwwwwww leuk leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FANTASTISCH MOOI WEER GEWENST EN EEN HELE MOOIE DAG!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh...morgen al de grote dag!! Heel bijzonder hoor en wat leuk dat hij vanavond nog thuis komt slapen!

    Ik wens jullie allemaal een superwaanzinnige dag toe...heel veel plezier en alvast mijn hartelijke felicitaties voor jullie en uiteraard voor het bruidspaar!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk...zo'n spannende, mooie, leuke en ontroerende dag...je kind die de grote stap gaat wagen...geniet ervan en heeeeeel veel plezier! Zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wens jullie allemaal, maar vooral jou, een onvergetelijke dag toe.....
    Geniet, geniet, geniet.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele fijne dag morgen..
    de moeder van de bruidegom, ik ben benieuwd..
    ook ik wil graag foto's zien, van het bruidspaar maar ook van jou in je jurk.
    genieten hoor, morgen..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél veel plezier morgen! Veel foto's maken en die vooral aan ons tonen, zeker de jurk van de bruid hoor :-)
    Geniet ervan..
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo..dat word genieten morgen. Spannend je eerste kind dat gaat trouwen. Wens jullie een hele fijne mooie dag.
    Lieve groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend spannend, jij zit nu heerlijk te genieten van een trouwerij. Wat leuk.

    Wens jullie allemaal een zonnige en super gelukkig dag toe.

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als het goed is dan is je zoon inmiddels getrouwd , ik kan me voorstellen dat je het spannend vond , ik zou het niet droog houden geloof ik.......
    Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige dag hebben gehad , in elk geval felicitaties aan het bruidspaar en ook aan jullie.
    Fijn weekend verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen