Pagina's

woensdag 22 december 2010

De laaste dagen voor kerst




Het zijn de laatst dagen voor Kerst en het is dan altijd druk in mijn hoofd. Ik ben niet zo'n planner met lijstjes voor boodschappen en andere dingen. In vele bladen lees je hoe je de tijd naar Kerst goed kan indelen en zo rustig de Kerst kan ingaan, een heerlijke gedachte. Bij mij lukt dan nooit echt ik ben een persoon waar op het laatste moment nog van alles moet gebeuren.

Vandaag ga ik dan ook maar eens echt beginnen met de boodschappen en de allerlaatste voorbereidingen van Kerst. Eerste Kerstdag vieren we zoals altijd bij mijn zus en hun kinderen, mijn Ouders komen ook en er word dan Traditioneel Chinees gehaald. Tweede Kerstdagen komen de Kids , Schoon en kleinkind hier en ga ik koken, ook een dag waar ik mij op verheug.

Ik wens jullie allemaal ook hele fijne dagen en zoals het er nu naar uit ziet hoeven we niet te dromen van een White Christmas hier buiten ligt een mooi pak sneeuw die het nog wel houd tot de Kerstdagen.

14 opmerkingen:

  1. Pffft hier vannacht weer een heel pak sneeuw gevallen, ongelofelijk zeg, zo'n (mooie) witte wereld
    Ik moet ook alle boodschappen nog doen, heb als het goed is morgen de auto thuis haha, dus kan ik lekker in de overvolle winkels mijn spulletjes bij elkaar graaien (grrrr)
    niks voor mij al die drukte :-)
    Fijne dagen gewenst!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ,een witte kerst hebben we in elk geval al .......
    Ik wens je nog heel veel succes met de voorbereidingen en ik ken het , alles uitstellen tot je echt moet .
    Ik heb gelukkig geen werk dit jaar met kerst , 1e kerstdag naar m'n moeder lekker kalkoen met aardappels en spruitjes eten en de 2e kerstdag trakteren we mijn schoonouders op chinees, dat halen we dan op .

    Nou ik wens je hele gezellige dage toe met je familie en tot de volgende keer maar weer, lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,

    Ik was je prachtige blog een tijdje kwijt..
    Ben blij je weer gevonden te hebben.

    Hele fijne feestdagen!
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!
    Heel veel plezier de aankomende dagen, en geniet van het prachtige mooie witte landschap.
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. FIJNE DAGEN TOEGEWENST DEZE KOMENDE DAGEN!!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoii, ik volg je nog maar net,maar herken het hoor, veel komt op het laatste moment.., maar ik heb alvast mijn lijstje (A-4),AAammm
    Fijne dagen toegewenst, lieve groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook hele fijne dagen !!..ik moet ook nog boodschappen doen hoor vandaag....en wassen en het huis en daarna gewoon werken....tot ik hoop niet zo laat???!! geniet van alles maar vooral van elkaar........liefs van mij xxxxx.....Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige dagen voor jullie en succes met de laatste dingen...hier hetzelfde! Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gaat het hier ook wel zo'n beetje. Altijd wel weer iets vergeten met boodschappen doen, dus dan weer terug. En dat gaat door totdat morgen de winkels om 17.00 sluiten :)
    Ik denk dan maar zo, er is intussen zoveel in huis we zullen geen honger hebben.
    De witte kerst dit jaar vind ik hier geweldig. We zijn altijd in Zwitserland, maar nu voor het eerst in jaren weer thuis. En toch hebben we sneeuw! Heerlijk.

    Ik wens je en jouw dierbaren hele fijne dagen, gevuld met warmte, geluk en vrede.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig om de feestdagen met familie door te brengen! Ik wens je samen een hele fijne tijd toe!

    Een warme kerstgroet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met die witte kerst komt het wel goed, en vandaag word er nog meer voorspeld (ligt aan waar je woont, maar toch)...
    En ik ben wel een echte planner, heb alles graag geregeld want dan voel ik me het lekkerst.
    Morgen even het bestelde vlees halen, en misschien even naar de stad gewoon voor de gezelligheid.

    Hoe dan ook, ik wens je hele fijne dagen met je voltallige familie.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onvoorstelbaar zo wit als het hier maar is....
    Wel goed voor het sfeertje.
    Wens je fijne dagen toe.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier is het ook nog steeds heel wit buiten, iedere dag weer genieten..
    Ik wens je hele fijne én liefdevolle Kerstdagen, geniet ervan..
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook hier de laatste voorbereidingen. Heerlijk een witte kerst..mooier kan het niet.
    Ook voor jullie hele fijne kerstdagen.
    Liefs Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen