Pagina's

woensdag 5 januari 2011

Op stap





Vandaag een dagje samen met zus op stap. Vanochtend zijn we naar de kringloop en naar Tuinland geweest. Bij de kringloop heb ik een oude kandelaar en een heel oud kunstboek gekocht . Het boek is niet alleen mooi van binnen ( het gaat over Frans Hals en zijn tijdgenoten ) maar hij heeft ook een mooie voorkant, zacht blauw met wat goud. Bij Tuinland heb ik wat bollen gekocht voor in mijn bollen vaasjes.

Thuis eten we wat en zitten achter de computer en rommelen wat bij zus in de kamer. We halen wat takken uit de tuin, wat nu weer kan nu alle sneeuw bijna weg is :) Na nog een kopje thee is het bijna tijd om weer naar huis te gaan. Het was gezellig om weer eens een dagje samen op stap te zijn.

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk dagje...de kringloop en Tuinland zijn altijd leuk om te bezoeken!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n zussen dagje !!
    ik heb een zussen morgen gehad haha, gewoon hier thuis, we hebben spulletjes voor de verkoop gefotografeerd, lekker ontspannen kletsen en bezig zijn :-)
    vind je foto's mooi, met de schaduw op de muur van een lekker zonnetje !
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was gezellig, hopelijk kunnen we dit weer vaker doen...zoals vroeger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn zeg jullie twee op pad......mooi die rechtse kandelaar.........liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n zussendag, ik zal het mijn zusje weer eens voorstellen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo werd een hele gewone dag een hele bijzondere dag........genieten.
    Fijne avond
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig zo'n dag. Wat vliegt de tijd dan hè. Altijd jammer als de dag dan weer voorbij is.
    Gezellige foto's ook. Zo'n hart heb ik ook en er hangen altijd de laatst gemaakte familiefoto's in.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En weer zijn je foto's prachtig.
    Fijne avond
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen