Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Naar de markt





Gisteren ben ik naar de markt gegaan om te kijken of er ook ingrediënten te koop waren die nodig zijn voor ons Thanksgiving diner ( zie blog hieronder ). Meloenen waren er in overvloed te krijgen heel of in partjes dus dat gaat goed komen. En ook de zoete aardappelen heb ik er gevonden. Deze aardappel heb ik nog nooit gehad hij heeft een hele aparte rare kronkelige vorm en ziet er eigenlijk niet uit. De man achter de kraam vertelde dat je met de aardappel alle kanten op kan bakken, koken, frituren of stomen dus daar moet ik mij dan ook nog in verdiepen. Als iemand weet wat het lekkerst is hoor ik het graag :)

Na een kop koffie ben ik naar een Knutselwinkel gegaan voor papier, ik ben van plan om van papier wat versierselen voor in huis te maken. Slingers en andere dingen in Herfst tinten. Morgen gaan wij naar mijn zus en gaan we met ons allen aan de slag met papier scharen en lijm. We zullen wel het gevoel krijgen of we weer in schoolbanken zitten maar dat is ook wel weer heel gezellig. Het Thanksgiving diner is officieel pas op de 25 november dus wij hebben nog alle tijd om alles te regelen, maar net als met kerst is de voorpret al ontzettend leuk!

4 opmerkingen:

  1. Dit belooft veel goeds...!

    Nog een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk toch....ik zie de uitnodiging wel verschijnen......hahahah!! liefs fijne zondag Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur pompoen op de eerste foto..
    Heel veel succes met thanksgivingday, alleen de voorbereidingen zijn al leuk he?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke beelden wederom......
    Ben benieuwd wat er allemaal voor moois geknutseld wordt....zo relaxing!!!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen