Pagina's

maandag 18 oktober 2010

Thanksgiving

Bike_MG_7938 Parking bikes

De laatste tijd ben ik weer druk in de weer met fotograferen, de Herfst is toch wel een van de leukste seizoenen om vast te leggen. Al die blaadjes op de grond en mooie sferen buiten.

Ook ben ik druk bezig in mijn hoofd met een feestje. Het laatste feestje wat ik heb gegeven was Oosterse sferen en die is zo goed bevallen dat ik zijn heb in meer. En laat het nou straks in Verenigde Staten en Canada Thanksgiving zijn een feest wat je in veel films te zien krijgt. Meestal is er dan veel gedoe met een kalkoen en een grote tafel met veel mensen en eten te zien .

Toen ik van het weekend opperde om het ook te gaan vieren ( ook al wonen we niet in Amerika en zijn we niet Amerikaans ) werd het goed ontvangen. Gelijk werd er gekeken wat er gegeten moest worden, aardappelpuree zoete aardappelen sperziebonen pompoentaart en natuurlijk kalkoen! Chris nam gelijk de taak op zich om de kalkoen te maken en dook achter de P.C om naar recepten te gaan kijken. Verder zijn er al gegadigden voor het maken van de taarten en wij maken de soep aardappelen en boontjes.

Natuurlijk moet de tafel ook aangekleed worden met pompoenen en ander herfstig materiaal, iets waarmee ik mij de komende weken mee bezig zal houden. Er werd zelfs al geopperd dat een portret van Obama ook niet mocht ontbreken :) Het belooft dus een gezellige boel te worden, iets waarvan ik jullie natuurlijk van op de hoogte hou!

8 opmerkingen:

  1. Oh..dat klinkt al leuk dus in het echt zal het vast een super gezellig feest worden! Veel plezier ook met de voorbereidingen!
    groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eh....worden er ook blogdames uitgenodigd !!! ...keigaafffff !!!...wat een mooie foto's ....ze hebben zo lekker sfeertje......vind ikke......liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als Obama een oogje in het zeil houdt, wordt het vast een heel geslaagd feest ;-)

    Succes met alle voorbereidingen! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, dat worden vast ook weer mooie foto's. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja graag want je maakt er vast weer prachtplaatjes van.....
    Heerlijk genieten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's heb je gemaakt , mooi sfeertje inderdaad.
    En dat idee van thanksgiving vind ik toch wel super hoor, hou ons zeker op de hoogte , lijkt mij namelijk ook erg leuk om een keer te doen.
    fijne week verder, groetjes van Gea

    BeantwoordenVerwijderen